page_banner

Circa i cunsiglii di pipette di laboratorio, duvete sapè.

1. Aduprate una punta adattata:
Per assicurà una migliore precisione è precisione, si raccomanda chì u volumu di pipette sia in u range di 35% -100% di a punta.
news (1)

2. L'installazione di cunsiglii per pipette:
Per a maiò parte di e marche di pipette, in particulare pipette multi-canali, ùn hè micca faciule d'installà a punta di a pipetta: per perseguite un bon sigillu, hè necessariu inserisce a maniglia di a manica di a pipetta in a punta di a pipetta è giralla sinistra è destra o scuzzulate avanti è avanti per stringhje cun forza.

Ci hè ancu persone chì utilizanu a pipetta per colpisce ripetutamente a punta per stringe, ma sta operazione farà chì a punta si deformi è affettassi a precisione, è danneghji gravemente a pipetta, dunque tali operazioni devenu esse evitate. A pipetta multicanale di RAININ ùn hà micca un O-ring, è hè accumpagnata cù una punta cù un puntu di stop frontale. Pò ottene un sigillu ideale cù una sola pressione ligera, chì hè una bona nutizia per l'utilizatori di pipette multi-canali.
news (3)

3. L'inclinazione d'immersione è a prufundità di a punta:
L'inclinazione d'immersione di a punta hè cuntrullata à 20 gradi d'inclinazione, è hè megliu mantene la in diritta; a prufundità di immersione di punta hè raccomandata cume:
Caratteristiche pipette Profondità di immersione di punta :
2μL è 10μL: 1 mm
20μL è 100μL: 2-3 mm
200μL è 1000μL: 3-6 mm
5000μL è 10mL: 6-10 mm
news (2)

4. Cunsiglii per pipette risciacquà:

Per i campioni à temperatura ambiente, u lavu di a punta pò aiutà à migliurà a precisione; ma per campioni cù temperatura alta o bassa, u lavu di a punta riduce l'accuratezza di l'operazione. Per piacè, fate una attenzione particulare à l'utilizatori.
5. Velocità di pipettazione liquida:
L'operazione di pipettatura duverebbe mantene una velocità di pipettatura liscia è adatta; una velocità d'aspirazione troppu rapida ferà facilmente u campione per entre in a manica, causendu danni à u pistone è à l'anellu di tenuta è una contaminazione croce di u campionu.
Cunsiglii sperti:
1. Mantene a postura curretta quandu pipete; ùn tenite micca ferma a pipetta tuttu u tempu, aduprate una pipetta cù un ganciu per u dittu per aiutà à alleviare a fatica di a manu; cambià di mani spessu sè pussibule.
2. Verificate regolarmente a situazione di sigillatura di a pipetta. Una volta chì si trova chì u sigillu invechja o perde, l'anellu di sigillatura deve esse rimpiazzatu à tempu.
3. Calibre a pipetta 1-2 volte à l'annu (secondu a frequenza d'usu).
4. Per a maiò parte di e pipette, prima di aduprà è dopu un periudu di usu, u pistone deve esse rivestitu d'oliu lubrificante per mantene u sigillu; è per e pipette RAININ cun portata regulare, hè ancu ideale senza lubrificazione. A strettezza.

Tempu di posta: Jul-05-2021