page_banner

A differenza trà sfigmomanometru elettronicu medicu è sfigmomanometru elettronicu casanu

news

Panoramica di sfigmomanometru elettronicu
U sfigmomanometru elettronicu hè un dispositivu medicu chì utilizza a tecnulugia elettronica muderna è u principiu di misurazione indiretta di a pressione sanguigna per misurà a pressione sanguigna. A struttura hè cumposta principalmente di sensori di pressione, pompe à aria, circuiti di misura, braccialetti è altri cumpunenti; secondu e diverse pusizioni di misurazione, ci sò principalmente tippu di bracciu, Ci sò parechji tippi di tippu di polso, di tippu desktop è di tippu di watch.
U metudu indirettu di misurazione di a pressione sanguigna hè divisu in metudu di auscultazione (Korotkoff-Sound) è metudu oscillometricu.

a. Siccomu u metudu di auscultazione hè cumpletatu da l'operazione è l'auscultazione di u clinicu, u valore misuratu hè facilmente affettatu da i seguenti fattori:
U duttore deve osservà constantemente i cambiamenti di u manometru di mercuriu quandu ascolta u sonu. Perchè e reazzione di e persone sò diverse, ci hè una certa lacuna in a lettura di u valore di a pressione sanguigna;
Diversi duttori anu un'udizione è una risoluzione diverse, è ci sò differenze in a discriminazione di i soni di Korotkoff;
A velocità di deflazione hà un impattu direttu nantu à e letture. A velocità di deflazione standard internaziunale hè di 3 ~ 5mmHg per secondu, ma certi duttori spessu sbuffanu u gasu più veloce, chì influenza a precisione di a misura;
A seconda di a competenza operativa di u clinicu, i grandi fattori di determinazione persunale di u livellu di mercuriu, u tassu instabile di deflazione, cumu determinà i valori di pressione sistolica è dilatazionale (u quartu o quintu sonu di u sonu Korotkoff hè adupratu cum'è criteriu, u currente a cuntruversia clinica hè sempre grande, è ùn ci hè alcuna conclusione finale), è altri fattori d'errore soggettivi affettati da una serie di fattori cume l'umore, l'audizione, u rumu ambientale è a tensione di u sughjettu, risultendu chì i dati di pressione sanguigna misurati da u metudu di auscultazione sò influenzati da fattori soggettivi Più grande, ci sò carenze inerenti di grande errore di discriminazione è poca ripetibilità.

b. Ancu se u sfigmomanometru elettronicu fattu nantu à u principiu di l'auscultazione hà realizatu a rilevazione automatica, ùn hà micca risoltu cumpletamente e so carenze inerenti.

c. Per riduce u prublema di grandi errori causati da fattori soggettivi causati da u sfigmomanometru di auscultazione, è per riduce l'influenza di l'operazione di u persunale, sò apparuti i sfigmomanometri elettronichi automatichi è i monitor di pressione sanguigna chì misuranu indirettamente a pressione sanguigna umana cù u metudu oscillometricu. U principiu principale hè: gonfia automaticamente u bracciale, è cumincià à sbuffassi à una certa pressione. Quandu a pressione di l'aria ghjunghje à un certu livellu, u flussu di sangue pò passà per u vascellu sanguinu, è ci hè una certa onda oscillante, chì si propaga attraversu a trachea à u sensore di pressione in a macchina. U sensore di pressione pò rilevà a pressione è e fluttuazioni in u polsinu misuratu in tempu reale. Deflate gradualmente, l'onda d'oscillazione diventa sempre più grande. Re-deflazione Quandu u cuntattu trà u bracciale è u bracciu diventa più liberu, a pressione è e fluttuazioni rilevate da u sensore di pressione diventanu sempre più chjuche. Sceglite u mumentu di a fluttuazione massima cum'è u puntu di riferimentu (pressione media), basatu annantu à questu puntu, aspetta à u puntu di fluttuazione di piccu 0,45, chì hè a pressione sanguigna sistolica (pressione alta), è guardate indietro per truvà u puntu di fluttuazione di piccu 0,75 , questu puntu A pressione currispundente hè a pressione diastolica (pressione bassa), è a pressione currispondente à u puntu cù a fluttuazione più alta hè a pressione media.

I so vantaghji principali sò: elimina l'errori causati da una seria di persunali cum'è l'operazione manuale di i duttori, a lettura di l'ochji umani, u ghjudiziu sanu, a velocità di deflazione, ecc .; Ripetibilità è cunsistenza sò megliu; a sensibilità hè alta, è pò esse determinata accuratamente à ± 1mmHg; parametri L'impostazione di deriva da i risultati clinichi, chì hè relativamente obiettivu. Ma ci vole à rimarcà chì da u principiu di misurazione, i dui metudi di misurazione indiretti ùn anu micca u prublema chì unu hè più precisu.

A differenza trà sfigmomanometru medicu è sfigmomanometru domesticu
Secondu e norme di l'industria è i regolamenti naziunali di verificazione metrologica, ùn ci hè fondamentalmente nisun cuncettu di trattamentu medicu è usu domesticu. Tuttavia, secondu e caratteristiche di menu tempi di famiglia chè di tempi medichi, è da cunsiderazioni di costi, a selezzione di "sensori di pressione" per cumpunenti chjave per misurà a pressione di flussu di sangue hà Ci sò differenze, ma ci sò i requisiti più basici per "decemila volte »testi ripetitivi. Finchè a precisione di i parametri di misurazione di u spigugmomanometru elettronicu risponde à i requisiti dopu u test ripetitivu "diecimila volte", va bè.

Pigliate un sfigmomanometru ordinariu per a casa cum'è esempiu per analisi. Frà elle, hè misurata trè volte à ghjornu a matina è a sera, sei volte à u ghjornu, è un totale di 10.950 misurazioni sò effettuate 365 ghjorni à l'annu. Secunnu i requisiti ripetuti di test "10.000 volte" sopra menzionati, hè in fondu vicinu à 5 anni di tempu d'usu simulatu. Prove di qualità di u pruduttu.

Fattori chì influenzanu l'accuratezza di i risultati di misurazione di u monitor elettronicu di pressione sanguigna
Hè un sfigmomanometru elettronicu di diversi fabbricanti, è u so software hè completamente diversu, è a stabilità è a precisione di i risultati di misurazione sò ancu assai sfarenti;
I sensori di pressione aduprati in diverse fabricazioni sò diversi, è l'indicatori di prestazione saranu ancu diversi, risultendu in una precisione, stabilità è durata di vita diverse;
Hè un metudu di usu impropriu. U metudu currettu d'usu hè di tene u bracciale (o braccialettu, anellu) à u listessu livellu chì u core durante a prova, è fà attenzione à fattori cum'è a meditazione è a stabilità emotiva;
U tempu per a misurazione di a pressione sanguigna fissa ogni ghjornu hè diversu, è u valore di misurazione di a pressione sanguigna hè ancu diversu. U valore di u tempu di misurazione di u dopu meziornu, u tempu di misurazione di a sera è u tempu di misurazione di a mattina seranu diversi. L'industria raccomanda chì a pressione sanguigna sia misurata à una ora fissa ogni mattina.

Fattori chì influenzanu a vita di serviziu di i monitor di pressione sanguigna elettronichi
I fattori di a prulungazione di a vita di serviziu di u sfigmomanometru elettronicu è di a migliuranza di a qualità di u produttu sò principalmente cunsiderati da i seguenti aspetti:
A vita di cuncepimentu di un sfigmomanometru elettronicu generale hè di 5 anni, chì pò esse allargata à 8-10 anni secondu l'usu.
Per allargà a vita di serviziu, i sensori di pressione cun parametri di prestazioni più alti ponu esse scelti;
U metudu d'usu è u gradu di manutenzione influenzeranu ancu a vita di serviziu. Per esempiu, ùn mette micca u sfigmomanometru sottu alta temperatura, umidità o esposizione à u sole; ùn lavate micca u bracciale cù l'acqua nè bagnate u braccialettu o u corpu; evite micca aduprà. Ughjetti duri poncenu u polsinu; ùn smuntate micca a macchina senza autorizazione; micca asciucà u corpu cù sustanzi volatili;
A qualità di i sensori, l'interfacce periferiche è u sistema di alimentazione determina dinò indirettamente a vita di serviziu di u monitor di pressione sanguigna.


Tempu di posta: Jul-05-2021